Amusement
PowNed komt met nieuw programma over de invloed van reclame
Tessa Kok
  ·  Deze Week In De Reclame
In het nieuwe PowNed-programma wordt op een informatieve en boeiende manier de invloed van reclame onderzocht. De makers hopen kijkers zo bewust te maken van hoe reclame ons ieder dag opnieuw weer beïnvloedt.
Samen met BN'ers gaan specialisten op zoek naar antwoorden op vragen als: 'draagt het dragen van een witte jas bij aan de geloofwaardigheid van een product?, en 'waarom laten we ons vaak verleiden om meer te kopen dan eigenlijk het plan was?'. De opnames zijn momenteel al in volle gang.
Experts en bekende Nederlanders
Het programma bestaat uit zeven delen en wordt gepresenteerd door Dolf Jansen. Hij wordt in Deze Week In De Reclame bijgestaan door reclame- en marketingexperts Aad Kuijper en Anne Stokvis. Ook zullen diverse bekende Nederlanders hun opwachting maken. Niet alleen als ervaringsdeskundigen, maar ook als consumenten om reclames te beoordelen.
Onder anderen Angela de Jong, Klaas Dijkhoff, Rutger Castricum en Victor Mids zijn te zien in het nieuwe programma van PowNed.
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21.30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 06:47Vanavond op TV: Hunted into the wild vips, Voor hetzelfde geld, Exodus: Gods and Kings
12:48Dione de Graaff neemt opnieuw Andere Tijden Sport voor haar rekening
09:58Even Tot Hier in november terug met nieuw seizoen
09:26De TV van gisteren: magere start voor Der Theo na commotie over Theo Maassen
06:47Vanavond op TV: Dwars door de Lage Landen, Code van Coppens, The Invasion