Amusement
PowNed komt met nieuw programma over de invloed van reclame
Tessa Kok
  ·  Deze Week In De Reclame
In het nieuwe PowNed-programma wordt op een informatieve en boeiende manier de invloed van reclame onderzocht. De makers hopen kijkers zo bewust te maken van hoe reclame ons ieder dag opnieuw weer beïnvloedt.
Samen met BN'ers gaan specialisten op zoek naar antwoorden op vragen als: 'draagt het dragen van een witte jas bij aan de geloofwaardigheid van een product?, en 'waarom laten we ons vaak verleiden om meer te kopen dan eigenlijk het plan was?'. De opnames zijn momenteel al in volle gang.
Experts en bekende Nederlanders
Het programma bestaat uit zeven delen en wordt gepresenteerd door Dolf Jansen. Hij wordt in Deze Week In De Reclame bijgestaan door reclame- en marketingexperts Aad Kuijper en Anne Stokvis. Ook zullen diverse bekende Nederlanders hun opwachting maken. Niet alleen als ervaringsdeskundigen, maar ook als consumenten om reclames te beoordelen.
Onder anderen Angela de Jong, Klaas Dijkhoff, Rutger Castricum en Victor Mids zijn te zien in het nieuwe programma van PowNed.
Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21.30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsPartnerbijdrage
Een verrassing van Renze zet de boel op z’n kop in Het Onbekende
De kandidaten van Het Onbekende zijn inmiddels drie afleveringen onderweg en zijn erachter dat een onbekende keuze niet altijd wordt beloond. Ook vanavond lopen de gemoederen hoog op.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 09:30Gisteren in Het Sinterklaasjournaal: de Pieten vechten om de laatste cadeautjes
08:47De TV van gisteren: Kijkers keihard over gasten in Boerderij van Dorst
06:47Vanavond op TV: De Bevers verleggen grenzen, Furious 7, Scary Movie 5
01:12Komende week in GTST: Losgekoppelde levens en de zorgwekkende ziekenboeg
22:09John van den Heuvel sluit tweede seizoen Dit Ben Ik: Gordon zeker niet uit