Nieuws
De TV van gisteren: Wedstrijd van Oranje bezorgt NPO1 veel kijkers
Marjolein Vos
  ·  Ook de voor- en nabeschouwing met analyses deden het goed. De nabeschouwing kon rekenen op 3,2 miljoen kijkers en de voorbeschouwing was goed voor bijna 2,1 miljoen kijkers.
Iets anders dan voetbal
Op de vierde plek vinden we het journaal van 20.00 uur (1,7 miljoen) gevolgd door nog een WK wedstrijd namelijk de Verenigde Staten tegen Wales (1,4 miljoen). Het eerste programma dat - na de journaals - niet over voetbal gaat in de dag top 25 is Chateau Meiland. De aflevering die ruim 1,1 miljoen kijkers scoort, staat in het teken van de openingsdans van de bruiloft van Maxime en Leroy.
Dirty Dancing op zijn Nederlands?, het leek zo leuk op papier en waarschijnlijk met lichtere personen.Maar in realtime moet er uitgerust worden.? #chateauMeiland — Angel 45 (@Angel4565137402) November 21, 2022
Heb ik volgens mij al eerder gezegd. Leroy past echt naadloos in de familie #ChateauMeiland. Dat komt wel goed met die twee. — Evangelina Elliott ? (@LadyEvangelina) November 21, 2022
Op een zolder vól bruine dozen:
"Het zit in een bruine doos" ?#chateauMeiland — Erik Burgers (de enige echte) ?? (@Erik_Burgers) November 21, 2022
Genoeg te zien
De tweede aflevering van De Oranjewinter wist 907.000 kijkers te boeien. Ook Op1 (870.000) en Beau (846.000) zijn in de top 25 te vinden. Waar 823.000 kijkers voor klaarzitten, is Expeditie Robinson. Het deelnemersveld van het programma wordt steeds dunner en onderling blijven de bondjes zegevieren.
Een coupje van eigen deeg #expeditierobinson — Willem van Rooij (@Rooijborstje) November 21, 2022
London heeft Thijs en Dzifa dus een loer gedraaid en zelf toch op Thijs gestemd, de muntencarrousel was een afleidingsmanouvre ???Mooi, we waren er allemaal ingetrapt! #ExpeditieRobinson — Claudia (@_cloudy_a) November 21, 2022
Dat moment dat je weet dat je plannetje gelukt is ? #ExpeditieRobinson pic.twitter.com/CRcLjzk4Fo — Cindy (@CDijkje1) November 21, 2022
Sinterklaas
Natuurlijk wordt ook nog steeds het Sinterklaasjournaal goed bekeken zolang de Sint in het land is. 786.000 kijkers keken hoe het ervoor staat met de pakjes voor 5 december. Wat vooral stof doet opwaaien, is de nieuwe naam van Pakjesboot 12. Er mochten nieuwe namen ingezonden worden voor de nieuwe pakjesboot. Uiteindelijk werd het 'De Stoomboot'. 'Saai en doorgestoken kaart', aldus de kijkers.
Wat een anti-climax zeg. De Stoomboot. Je verwacht het niet he #sinterklaasjournaal — Niels Treurniet (@nielstreurniet) November 21, 2022
Waarom wordt pakjesboot 12 niet gewoon vervangen door pakjesboot 13,? De stoomboot vind ik stom. Wil je ons wijsmaken dat de meeste mensen die naam gekozen hebben?#sinterklaasjournaal — Dutch J (@lala22land) November 21, 2022
Jeugdsentiment in het Sinterklaasjournaal. B100 met de plaagpiet en de uitspraak "ze moeten altijd mij hebben!". Oh echt, wat heerlijk dit! #sinterklaasjournaal #b100 #plaagpiet #sint #npo — Sanne (@Sann3vD) November 21, 2022
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 09:56Tatjana Šimic heeft een rol in de spin-off van Flodder
09:30Gisteren in Het Sinterklaasjournaal: de Pieten vechten om de laatste cadeautjes
08:47De TV van gisteren: Kijkers keihard over gasten in Boerderij van Dorst
06:47Vanavond op TV: De Bevers verleggen grenzen, Furious 7, Scary Movie 5
01:12Komende week in GTST: Losgekoppelde levens en de zorgwekkende ziekenboeg