TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Streaming
Waar die compensatie uit gaat bestaan, is nog niet bekend, maar de Consumentenbond noemt als mogelijkheid een prijsverlaging voor de periode dat de dienst niet goed werkte. Daarvoor moet wel duidelijk zijn dat de problemen aan Viaplay liggen en niet aan de apparatuur van de kijkers.
Volgens de consumentenbond kun je dat het beste doen door bijvoorbeeld een foto of een filmpje van het scherm te maken als het weer misgaat.
De afgelopen maanden was er nogal wat te doen over de beeldkwaliteit van Viaplay. Kijkers hadden last van stotterende beelden en werden van de livestream gegooid. De streamingdienst hield lang vol dat het niet aan hen lag, maar aan bijvoorbeeld de internetsnelheid van de kijkers. Een paar weken geleden klonk ineens een ander geluid.
Abonnees die nog steeds klachten hebben kunnen terecht bij het speciaal geopende nummer 0103 - 006670.
Het is 'een rare dag' voor Froukje en Hugo bij Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven
10:27Kijkers niet blij met veranderingen rond realityprogramma Lang Leve de Liefde
09:36Familie Bogaart uit Waar Doen Ze Het Van? krijgt een reallifesoap op SBS6
09:29Video: De familie Jelies kon bij de NPO ‘niet zichzelf zijn’
09:15Video: Judith en Bart uit Winter Vol Liefde slaan een nieuwe weg in