Televisie
ZomerKassa onderzoekt de telefoonservice en chatbots bij grote bedrijven en instanties
Esther Hut
  ·  Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
ZomerKassa
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Terugkijken  ·  Streamen  ·  Vooruitkijken
Ontdek hier wanneer ZomerKassa op tv is of waar je het kunt streamen. KLIK HIERWat je verder niet mag missen
Alle tipsLaatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 10:00Wendy van Dijk licht tipje van de sluier op over 3 Minutes of Fame: 'De kandidaten kunnen zichzelf blijven'
09:44De TV van gisteren: Masked Singer houdt miljoenenpubliek moeiteloos vast
08:16Nieuwe reeks Denkend aan Holland gaat naar Vlaanderen
08:05Everon Hooi strikt GTST-collega als model voor onderbroekenmerk
07:51Gisteren in Het Sinterklaasjournaal: De Sint kan zelfs niet meer paardrijden