TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Zien: René van der Gijp ontregelt VI met pikante anekdote
06:47Vanavond op TV: The Sommerdahl murders, The tribute: Battle of the bands, The Lego Batman Movie
22:19Peter Gillis vervolgd voor meerdere mishandelingen, maar nieuw seizoen realityserie gaat door
21:43Jan Slagter over stoppen Spoorloos: 'Het kan gewoon niet meer' (video)
19:16Interview Victor Reinier over exit bij Flikken Maastricht: 'Heel verdrietig'