TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Paus Franciscus op 88-jarige leeftijd overleden
09:41Deze week in Married at First Sight: Eerste liefde bezegeld en krakende huwelijken
09:34De TV van gisteren: Kijkers zien hoe Yvon Jaspers opgetrommeld wordt in Boer Zoekt Vrouw
06:47Vanavond op TV: Strijders, Opgelicht in de liefde?, Black Adam
12:01Jacqueline Govaert doet 'eindelijk' mee aan Beste Zangers: 'Dit was het juiste moment'