Televisie
ZomerKassa onderzoekt de telefoonservice en chatbots bij grote bedrijven en instanties
Esther Hut
  ·  Deze laatste ZomerKassa gaat over een onderwerp waar Kassa al eerder aandacht aan heeft besteed: de telefoonservice en chatbots van grote bedrijven en instanties. Al in 2019 onderzocht het programma de ervaringen van consumenten met deze diensten.
ZomerKassa
Het merendeel wilde het liefst een medewerker aan de lijn. 80 procent van de mensen gaf aan dat het te moeilijk was om überhaupt een telefoonnummer te vinden; ze waren soms zelf totaal onvindbaar op websites van bedrijven en instelling. En wie contact kreeg, moest vaak eerst een keuzemenu door, had te maken met lange wachttijden of kreeg een chatbot aan de lijn, die vaak geen goed antwoord op de vraag had.
Ook klaagden veel mensen dat ze van het kastje naar de muur werden gestuurd. Is dat de afgelopen jaren verbeterd?
Terugkijken  ·  Streamen  ·  Vooruitkijken
Ontdek hier wanneer ZomerKassa op tv is of waar je het kunt streamen. KLIK HIERWat je verder niet mag missen
Alle tipsIvo Niehe van start met zijn nieuwe interviewprogramma Ivo, Even op Zaterdag
Ivo Niehe verruilt in zijn nieuwe talkshow Ivo, Even op Zaterdag de zondagochtend voor de zaterdagavond. Het televisie-icoon ontmoet entertainers, atleten en andere smaakmakers uit binnen- en buitenland. Ook deelt Ivo zijn geheimen voor een gelukkig en succesvol leven.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 06:47Vanavond op TV: Beste zangers, De verraders Halloween, Widows
16:25Lubach ontvangt 'riant salaris' en RTL-gasten niet verplicht
15:15VPRO: 'We gaan Arjen Lubach en team missen'
13:10Arjen Lubach naar RTL: dit gaat hij doen
09:55Anna Gimbrère en Herman van der Zandt krijgen een zoon