TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
Shoppen, shoppen en nog eens shoppen: mensen blijven maar nieuwe kleding kopen, ook als ze al ruim voldoende hebben. Geraffineerde marketingtrucs van (online)kledingwinkels zorgen ervoor dat de verleiding enorm is. Zembla onderzoekt welke middelen bedrijven inzetten om zoveel mogelijk kleding aan de man te brengen. Winkelketens gebruiken influencers om jongeren via sociale media te verleiden aankopen te doen. En natuurlijk is er de klantenkaart, waarmee een bedrijf een zeer gedetailleerd klantprofiel maakt en daar de marketingtechnieken op afstemt. Het gaat zelfs zo ver dat kledingmerken studies van gedragswetenschappers gebruiken om mensen meer spullen te laten kopen. En met succes: kleding is online nog altijd met afstand het meest bestelde product.
Partnerbijdrage
Voor wie tijdens de feestdagen toe is aan iets anders dan weer Home Alone of Love Actually, heeft Paramount Network de oplossing. De hele kerstweek staat de zender in het teken van de films van regisseur en acteur Quentin Tarantino.
Advent dag 23 | Zet je schrap voor de meeslepende dramaserie Woeste Grond
12:54Frits Barend mag dankzij Even Tot Hier toch kleine rol in musical 40-45 spelen
11:52Arjen Lubach niet bang voor 'Spijkerman-effect' bij RTL: 'Wij redden het wel'
11:18'Mol' krijgt dankzij Wie is de Mol? extra betekenis in het woordenboek
10:00Carrie ten Napel over de achterliggende gedachte van Scrooge LIVE: 'Schrik ieder jaar weer'