Amusement
De TV van gisteren: Ik vertrek begint met 1.4 miljoen kijkers
Wietse Zuidberg
  ·    ·  
LAATSTE UPDATE: 20-11-22 00:53
NPO 1 heeft zaterdagavond nu een indrukwekkende tandem met Even tot hier en Ik vertrek. Direct na het Journaal van 20.00 uur was het de beurt aan Ik vertrek, waarin twee vrouwen hun geluk zochten in Frankrijk. 1.43 miljoen mensen zagen hun verrichtingen. Direct daarna een ander kijkcijferkanon: Even tot hier. De heren wisten 1.78 miljoen mensen naar de televisie te krijgen.
Ze zijn allebei meer van de decoratie.
Maar eerst nog even in 12 kamers schoonmaken, ontschimmelen, ongedierte weghalen, schilderen, behangen, lekkages oplossen, vloeren leggen en plafonds witten#ikvertrek pic.twitter.com/iq82NSRrnq — Myra ? (@Skierwiefke) November 19, 2022
We kíjken elke dag even naar het dak ????#IkVertrek pic.twitter.com/3CIvALK1Cm — Doret (@hetiswa) November 19, 2022
Ruben op RTL 4
Als NPO 1 met goede programma's op de proppen komt, moet RTL 4 daar natuurlijk wat tegenover stellen. Op prime time was het weer de beurt aan Ruben Nicolai met zijn The big show met Ruben Nicolai. In totaal 764.000 lieden stemden op hem af. Daarna keken nog 653.000 mensen naar VriendenLoterij miljonairs.
SBS 6 met Liedje op het eerste gezicht
Bij SBS 6 leunen ze op de zaterdagavond op Liedje op het eerste gezicht, waarin zangers op zoek gaan naar de liefde en daarbij een liedje zingen. Slechts 345.000 mensen zagen het. Daarna was er een eerbetoon aan Willeke Alberti, dat 456.000 kijkers trok.
Wat is het toch een bescheiden lieverd. ? ? #WillekeAlberti — Conny (@Bateendje) November 19, 2022
#willekealberti heerlijke zaterdagavond tv! — Noiram (@MarionvdD) November 19, 2022
En verder....
Op NPO 2 keken 689.000 mensen naar Sterren op het doek met Monic Hendrickx. NPO 1 had na tienen Meer dan goud in de programmering staan, dat 661.000 kijkers aansprak.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 22:00Laatste GTST-maandtrailer van seizoen 34 vol confrontatie en persoonlijk drama
14:10Holland's Got Talent krijgt extra ronde tussen audities en halve finale
13:44Makers GTST leggen uit hoe het nu precies zit met De Rozenboom
13:22Deze artiesten verzorgen een intervalact tijdens de halve finales van het Eurovisie Songfestival 2024
12:06Vertrekt GTST-koppel Steef en Naomi binnenkort definitief uit Meerdijk?