TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Uiteraard was er erg veel aanbod rond de klok van 20.30 uur, toch wist Chateau Meiland rond dat tijdstip 'slechts' 1,16 miljoen kijkers naar SBS 6 te trekken. Een prima prestatie, maar een schim van de 1,5 miljoen plus kijkers van weleer. Ook online was gemor te horen: de formule lijkt wat uitgewerkt. Na de Meilandjes trok de eerste Het roer om, niet te verwarren met Ik vertrek, een bescheiden 599.000 kijkers.
Zou me niets verbazen als dit het laatste seizoen is voor #chateauMeiland Uit pure wanhoop dan maar dronken de weg op zullen de producers wel hebben gedacht 😆 Je kan moeilijk voort blijven borduren op een eeuwige hysterische, schreeuwende Martien.. — Azzab (@Azzab56917461) August 30, 2021
Dit word denk ik het laatste seizoen.
Alles is al een keer voorbij gekomen.
Alle maniertjes, opzetjes, hysterische auto ritjes, het wijnen.
Koek is op voor de Meilandjes.#chateauMeiland — Gɾɑνiɳ Rɑɑϝ (@Gravin_Raaf) August 30, 2021
Waarom #chateaumeiland leuk is? Omdat ze ongeneerd zuipen, aan elkaar zitten, schreeuwen, en hardop denken in een tijd waarin het merendeel van de bevolking in een soort van anti-leef kramp geschoten is! Daarom is dit leuk!!!!!!!!!!!!! — Hobbybuur (@hobbybuurnl) August 30, 2021
Op NPO 1 ging in de vooravond de veelbesproken talkshow Khalid & Sophie van start met een teleurstellende 560.000 kijkers. Op primetime waren de kaarten weer anders geschud. Omroep MAX blijkt hofleverancier van kijkcijfergoud: MAX Vakantieman hield met 1 miljoen kijkers meer dan stand tegen de Meilandjes en Denkend aan Holland nam met 1,23 miljoen kijkers vervolgens de koppositie in.
Ik vind André en Janny echt een gezellig stel. Ik wil met hun door de Nederlandse steden lopen. Ik heb ze gemist bij Groningen, Hengelo, Emmen etc #denkendaanholland — Anita ☁️📸♍️ (@baara_a) August 30, 2021
Dit #Railaway met humor 😍#denkendaanholland — Sjoerd Geerlings (@LachemSachem) August 30, 2021
Wat zijn André van Duin en Janny toch een schitterend stel #denkendaanholland — DaanG (@MommieWatson) August 30, 2021
RTL 4 houdt vast aan de oude, vertrouwde primetime programmering: 806.000 kijkers voor de seizoensopener van GTST waarna Martijn Krabbé anderhalf uur een kleine miljoen kijkers in zijn greep hield met Kopen zonder kijken. Op de late avond won Eva Jinek nipt van Op1 met 678.000 versus 648.000 kijkers.
Ooooo daar is Martijntje eindelijk weer! De son gaat meteen weer shinen in m'n hartje. Ik zou echt álles van hem kopen zonder kijken hor mensen, oh zo vlieft he.#kopenzonderkijken — Tas (@tasvolverhalen) August 30, 2021
Bas en Sophie: laat jullie nooit zeggen: doe eens rustig! Lekker blijven zoals jullie zijn: heerlijk enthousiast 😄#kopenzonderkijken — Cloontje (@cloontje2018) August 30, 2021
T is ook eig nooit goed. Zijn ze negatief is t niet goed. Zijn ze super blij is t ook niet goed 🙄dit is toch geweldig voor deze mensen 😍zijn tenminste blij en dankbaar #kopenzonderkijken — Gekkiejekkie (@gekkiejekkie) August 30, 2021
Partnerbijdrage
Voor wie tijdens de feestdagen toe is aan iets anders dan weer Home Alone of Love Actually, heeft Paramount Network de oplossing. De hele kerstweek staat de zender in het teken van de films van regisseur en acteur Quentin Tarantino.
Timor in tranen na behalen finale Expeditie Robinson
10:15De startdatum van Big Brother 2025 is bekend
10:06De TV van gisteren: minder kijkers voor jubileum editie Scrooge Live
10:00Philip Freriks en Maarten van Rossem werken aan nieuw tv-project
09:35Kijkers gieren om niveau Boxing Influencers: ‘Wat een droefheid’