Streaming
Voetbalclub Feyenoord lanceert eigen streamingdienst
Jacob-Jan van de Groep
  ·  Feyenoord heeft als eerste voetbalclub in Nederland een eigen streamingdienst gelanceerd. De Rotterdammers zijn voor de fans op de proppen gekomen met Feyenoord ONE.
Op de streamingdienst van Feyenoord is exclusieve content van de Rotterdamse club te vinden, waaronder documentaires, videoseries en historische wedstrijden. In het buitenland hebben clubs als Real Madrid, Juventus en Liverpool ook al een eigen streamingdienst.
Aanvulling
"Feyenoord ONE is een waardevolle aanvulling op onze bestaande clubkanalen zoals de Feyenoord-website, de app, het magazine en de sociale media-kanalen", zegt commercieel directeur Ruud van der Knaap in een persbericht. "Daarnaast biedt de productie en distributie van videocontent via Feyenoord ONE ons de kans om in de toekomst nog meer series, documentaires en overige videocontent te maken van hoge kwaliteit."
GIMENEZ
Onder de exclusieve content valt onder meer de documentaire GIMENEZ, over de Mexicaanse Feyenoord-spits Santiago Gimenez en We zullen wat beleven. In die serie van zes afleveringen worden spelers, stafleden en supporters gevolgd in de laatste weken van het seizoen 2022-2023, toen de zestiende landstitel werd behaald. Via Feyenoord ONE kan de echte liefhebber ook volledige wedstrijden van de Rotterdamse ploeg terugkijken, aangevuld met persconferenties, interviews en samenvattingen. Ook zijn de hoogtepunten van wedstrijden van Feyenoord Vrouwen 1 te vinden op het platform.
Lidmaatschap
Om Feyenoord ONE te activeren, moet er een lidmaatschap afgesloten worden. Deze kost 50 euro per jaar en is maandelijks opzegbaar. Supporters die een seizoenkaart hebben, mogen het restant van dit speeljaar gratis instappen, en Legioenleden krijgen het restant van dit seizoen aangeboden voor een gereduceerd tarief van 12,50 euro. Vanaf het seizoen 2024-2025 kost een lidmaatschap op Feyenoord ONE voor seizoenkaarthouders en Legioenleden 25 euro per seizoen.
Wat je verder niet mag missen
Alle tipsDolf Jansen van start met zevendelige komische panelshow Deze Week in de Reclame
In de komische panelshow Deze Week in de Reclame onderzoekt Dolf Jansen samen met bekende Nederlanders de invloed van reclame op ons dagelijks leven. Toonaangevende reclamemakers Aad Kuijper en Anne Stokvis treden op als teamcaptains.Laatste nieuws van TVgids.nl
Meer nieuws 06:47Vanavond op TV: 90's dance, Het jachtseizoen, The Survivor
00:46Komende week in GTST: Hoge hotelambities en de ruimhartige Rolex roller
22:00Laatste GTST-maandtrailer van seizoen 34 vol confrontatie en persoonlijk drama
14:10Holland's Got Talent krijgt extra ronde tussen audities en halve finale
13:44Makers GTST leggen uit hoe het nu precies zit met De Rozenboom