TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
Voor honderden euro's aan speelgoedtreintjes die vermist raakten bij de verzending. Een stofzuiger die in twee jaar tijd maar liefst vier keer kapot ging. Een bestelde trap van duizenden euro's die maar niet werd geleverd. Ciana Mayam heeft in haar rubriek 'Belbus' de afgelopen maanden heel wat mensen bezocht die het aan de stok hebben met incompetente of klantonvriendelijke bedrijven.
Soms losten die onder druk van de draaiende camera's de problemen meteen ruimhartig op, met excuses en een bos bloemen als goedmakertje. Het gebeurde ook regelmatig dat de consument in kwestie het slechts met beloftes moest doen of dat de bedrijven überhaupt geen sjoege gaven. Is dat inmiddels veranderd? Mayam blikt in de 'Belbus'-special van Kassa terug op de opmerkelijkste zaken.
Partnerbijdrage
Dochter van Johan Derksen reageert op zijn afwezigheid bij Vandaag Inside
14:22KZK-makelaar Alex van Keulen over zieke Martijn Krabbé: ‘Enorm gemis om hem niet meer om ons heen te hebben’
13:23Dit programma vervangt Chateau Meiland: La Dolce Vita op SBS6
11:10Deze 20 online-videoseries maken nog kans op de Televizier-Ring Online-videoserie 2025
11:09Alles over de Gouden Televizier-Ring verkiezing 2025