TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Televisie
De reclameprijzen werden onthuld tijdens het door Omroep MAX geproduceerde Gouden Loeki gala dat door 1,2 miljoen kijkers werd gezien.
Presentatrice Carrie ten Napel liet het aan illusionist Hans Klok om de winnaar bekend te maken. De Staatsloterij en reclamebureau TBWA\NEBOKO bleken volgens de kijkers en vakjury het beste spotje afgeleverd te hebben. Hun commercial stelde Nederland voor aan Frummel, een koddig zwart katje dat geboren leek voor het geluk.
Hartverwarmende reclames met aandoenlijke dieren die dito namen hebben lijkt de succesformule voor de Staatsloterij. De afgelopen twee jaar wonnen ze met hondje Frekkel en Egel Freddie.
De Zilveren Loeki ging naar Buurttuin, een spotje over de strijd tegen eenzaamheid van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De Bronzen Loeki was voor de PLUS-reclame Goed eten is samen eten waarin een buschauffeur de moeite neemt de verloren portemonnee van een passagier thuis af te leveren en als dank een vorkje mag meeprikken.
Vincent heeft Kopen Zonder Kijken-avontuur in tattoo laten vereeuwigen
16:58Veronica van Hoogdalem is moeder geworden van een meisje
15:15Schema eerste halve finale Eurovisie Songfestival 2025
15:15Geen zorgen, Danny de Munk gaat helemaal niet dood
14:31Het is 'een rare dag' voor Froukje en Hugo bij Eigen Huis & Tuin: Lekker Leven