TVgids.nl
Klik op 'toestaan' om meldingen van TVgids.nl te ontvangen.
Nieuws
Shoppen, shoppen en nog eens shoppen: mensen blijven maar nieuwe kleding kopen, ook als ze al ruim voldoende hebben. Geraffineerde marketingtrucs van (online)kledingwinkels zorgen ervoor dat de verleiding enorm is. Zembla onderzoekt welke middelen bedrijven inzetten om zoveel mogelijk kleding aan de man te brengen. Winkelketens gebruiken influencers om jongeren via sociale media te verleiden aankopen te doen. En natuurlijk is er de klantenkaart, waarmee een bedrijf een zeer gedetailleerd klantprofiel maakt en daar de marketingtechnieken op afstemt. Het gaat zelfs zo ver dat kledingmerken studies van gedragswetenschappers gebruiken om mensen meer spullen te laten kopen. En met succes: kleding is online nog altijd met afstand het meest bestelde product.
Partnerbijdrage
Voor wie tijdens de feestdagen toe is aan iets anders dan weer Home Alone of Love Actually, heeft Paramount Network de oplossing. De hele kerstweek staat de zender in het teken van de films van regisseur en acteur Quentin Tarantino.
Philip Freriks en Maarten van Rossem werken aan nieuw tv-project
09:35Kijkers gieren om niveau Boxing Influencers: ‘Wat een droefheid’
08:45Schema en uitslagen PDC WK Darts 2025
06:47Vanavond op TV: Rail away, Kerst met de augurkenkoning, A Million Ways to Die in the West
00:01Advent dag 23 | Zet je schrap voor de meeslepende dramaserie Woeste Grond